Studiuj blisko, praktycznie i za pasją!

Dr hab. Katarzyna Żyminkowska

Dr hab. Katarzyna Żyminkowska, prof. UBB

zymikowska-225x300.webp

Kierownik Katedry Marketingu i Przedsiębiorczości
e-mail: kzyminkowska@ubb.edu.pl
pokój: B333
tel. (sekretariat): +48 (33) 82-79-231

Terminy konsultacji :

Informacje dla studentów:

Obszar badań naukowych:

  • zarządzanie marketingowe
  • otwarte modele biznesu
  • zarządzanie w sieci
  • planowanie marketingowe
  • customer engagement

Prowadzone zajęcia dydaktyczne:

  • marketing
  • zarządzanie i planowanie marketingowe
  • marketing przemysłowy
  • marketing międzynarodowy

Proponowane tematy prac dyplomowych:

  1. Podstawy i struktura planu marketingowego w przedsiębiorstwie …………. (nazwa przedsiębiorstwa)
  2. Struktura modelu biznesowego na przykładzie …………..
  3. Strategie marketingowe w sektorze ……….. / w przedsiębiorstwie …………….
  4. Cele i efekty współpracy w sieci międzyorganizacyjnej na przykładzie ……………….
  5. Innowacje współtworzone z konsumentem w sektorze ………………. / w przedsiębiorstwie …….
  6. Skuteczność crowdsourcingu w sektorze …… / w przedsiębiorstwie ……….

 

Najnowsze publikacje

dr hab. Katarzyna Żyminkowska, prof. UBB

  1. Żyminkowska K. (2019). Customer Engagement in Theory and Practice. Marketing Management Perspective. London: Palgrave McMillan.
  2. Żyminkowska K. (red.) (2019). Academic Entrepreneurship in International Context: the Visegrad Countries’ Perspective. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
  3. Żyminkowska K., Żyminkowski T. (2018). Integrated Perspective on Customer Engagement – Empirical Investigation. 2018 ANZMAC Conference Proceedings. J. Conduit, C. Plewa, D.Wilkie (eds.). The University of Adelaide, Australia, 3-5 December.
  4. Żyminkowska K., Żyminkowski T. (2018). A Management Perspective on Customer Engagement Risks. Conference Proceedings, AMA Summer Academic Conference: Big Ideas and New Methods in Marketing, D. Gal, K. Hewett, S. Jayachandran (eds.), American Marketing Association, Boston, USA, August 10-12, vol. 29.
  5. Żyminkowska K., Wiechoczek J., Kieżel M., Żyminkowski T. (2018). Zjawisko Customer Engagement wśród polskich konsumentów. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
  6. Żyminkowska K. (red.) (2018). Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach. Księga Jubileuszowa dedykowana Profesorowi Leszkowi Żabińskiemu. Wydawnictwo UE w Katowicach.
  7. Żyminkowska K., Żyminkowski T., Błaszczyk R. (2016). Effects of customer engagement behavior, „Journal of Economics and Management”, Vol. 28/17, s. 133-154.
  8. Żyminkowska K. (2016). Engaging customers in the fashion business models, Chapter 4. [w:] Jaki, T. Rojek (eds.), Effectiveness and competitiveness of modern business. Concepts, models, instruments. Foundation of the Cracow University of Economics.
  9. Rupik K. (2015). Strategiczny i operacyjny plan marketingowy. [w:] L. Żabiński (red.), Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym. Zarys problematyki, Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, s. 159-167.
  10. Rupik K. (2013). Planowanie marketingowe przedsiębiorstw – ujęcie zintegrowane. Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Wybrane publikacje dostępne są w bazach Google Scholar i Research Gate.

©2024 Uniwersytet Bielsko-Bialski. Wszystkie prawa zastrzeżone. 

Zapisano