Studiuj blisko, praktycznie i za pasją!

Dr inż. Zbigniew Zontek

Dr inż. Zbigniew Zontek

zz-225x300.webp

Opiekun naukowy studenckiego koła naukowego „Młody Menedżer”
e-mail: zzontek@ubb.edu.pl
pokój: B306
tel. (sekretariat): +48 (33) 82-79-335

Wybrane publikacje dostępne na : https://scholar.google.pl/citations?hl=pl&user=d0liCmwAAAAJ&view_op=list_works&sortby=pubdate

Terminy konsultacji:

Informacje dla studentów:

 

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych do Studenckiego Koła Naukowego Młody Menedżer. Pytania kierować na: zzontek@ubb.edu.pl

Obszar badań naukowych:

  • zarządzanie przedsiębiorstwem
  • zarządzanie innowacjami
  • zarządzanie w turystyce
  • marketing usług
  • teoria zachowań konsumenckich

Prowadzone zajęcia dydaktyczne:

  • koncepcje zarządzania
  • management concepts
  • badania marketingowe
  • marketing internetowy
  • analiza ekonomiczna organizacji
  • teoria zachowań konsumenckich

Proponowane tematy prac dyplomowych:

  1. Zarządzanie przedsiębiorstwem, instytucjami rynkowymi.
  2. Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie.
  3. Pozyskiwanie informacji i wiedzy dla potrzeb innowacji w przedsiębiorstwie.
  4. Nowe koncepcje zarządzania (organizacja ucząca się, inteligentna, zorientowana na wiedzę, zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie, itd.).
  5. Zarządzanie organizacjami non-profit i przedsiębiorstwami społecznymi.
  6. Marketing personalny.
  7. Zarządzanie zasobami ludzkimi.
  8. Determinanty zachowań konsumentów.
  9. Finanse przedsiębiorstw (analiza finansowa, zarządzanie finansami przedsiębiorstw, źródła finansowania działalności i rozwoju firm).
  10. Instrumenty wspierające rozwój przedsiębiorczości.
  11. Zarządzanie rozwojem gmin, miast, regionów.
  12. Zarządzanie w turystyce.
  13. Strategie rozwoju lokalnego i regionalnego.
  14. Marketing regionalny.
  15. Badania rynkowe i marketingowe.
  16. Działania marketingowe instytucji rynkowych.
  17. Marketing w przedsiębiorstwach usługowych.

Najnowsze publikacje: 

Wybrane publikacje dostępne na: www

  1. Whitworth, C., & Zontek, Z. (2018). People in Social Organisations and Enterprises. Motivation, Knowledge Transfer and Situated Learning in Their Communities of Practice. Com
  2. Whitworth, C., & Zontek, Z. (2017, June). Qualitative Research Into Motivation, a Novel Approach. In ECRM 2017 16th European Conference on Research Methods in Business and Management(p. 362). Academic Conferences and publishing limited.
  3. Lipianin-Zontek, E., & Zontek, Z. (2017). CO-OPERATION BETWEEN TOURISM ENTERPRISES AS THE SOURCE OF NEW TOURISM PRODUCT CREATION.
  4. Zontek, Z. (2016). The role of human resources in enhancing innovation in tourism enterprises. Managing Global Transitions14(1), 55.
  5. Zontek, Z. (2014). Innowacje usługowe na przykładzie usług turystycznych. Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
  6. Zontek, Z., & Whitworth, C. (2016). Managing Knowledge: Social Organizations in the UK and Poland. Humanities and Social Sciences21(23 (4)), 303-314.
  7. Zontek, Z. (2015). Współpraca uczelni z przedsiębiorstwami jako determinanta innowacji. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Finansów i Prawa w Bielsku-Białej4, 117-130.
  8. Zontek, Z. (2014). Plany rozwoju turystyki w strategiach gmin turystycznych. Turystyka i Rozwój Regionalny1, 143-153.
  9. ZONTEK, Z., & LIPIANIN-ZONTEK, E. (2011). E-COMMERCE NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH W OPINII KONSUMENTÓW. Studia i Materiały Polskiego Stowarzyszenia Zarzadzania Wiedza/Studies & Proceedings Polish Association for Knowledge Management, (51).

©2024 Uniwersytet Bielsko-Bialski. Wszystkie prawa zastrzeżone. 

Zapisano