Studiuj blisko, praktycznie i za pasją!

Mgr Dorota Lorenc-Danel

Mgr Dorota Lorenc-Danel 

dorota_lorenc-218x300.webp

e-mail: dlorenc@ubb.edu.pl
pokój: B308A
tel.: +48 (33) 82-79-231

Terminy konsultacji: 

Informacje dla studentów:

Najnowsze publikacje: 

  1. Lorenc-Danel D. (2024). Customer Engagement Touchpoints in Hotel Industry, Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization & Management/Zeszyty Naukowe Politechniki Slaskiej. Seria Organizacji i Zarzadzanie, Wyd. 202, Uniwersytet Śląski, s. 369-378.
  2. Lorenc D. (2022). The impact of the Covid-19 pandemic on hotel management, Organizacja i zarządzanie: Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej, Wyd. 163, Politechnika Śląska, s. 357-364.
  3. Lorenc D. (2022). Kluczowe procesy logistyczne systemu logistycznego biura podróży, Od tradycji do współczesności: współczesne kontynuacje dorobku Aleksandra Rotherta, Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB, Dąbrowa Górnicza, s. 253-261.
  4. Lorenc D. (2020). Media internetowe jako narzędzie marketingu w turystyce, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, Wyd. 2, 2020, s. 235-244.
  5. Lorenc D. (2019). Zarządzanie marketingowe [w:] G. Biesok, M. Jakubiec (red.), Współczesne koncepcje zarządzania, Wydawnictwo Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej, Bielsko – Biała 2019, s. 89-99.
  6. Lorenc D. (2019). Współdziałanie jako przejaw koncepcji Customer Engagement na przykładzie branży usług turystycznych [w:] K. Kukowska, M. Skiba, S. Skolik (red.), Współdziałanie i współdzielenie się w relacjach społecznych, gospodarczych i w zarządzaniu organizacjami   Politechnika Częstochowska, Częstochowa, s. 175-184.
  7. Żyminkowska K., Lorenc D. (2019). Customer engagement concept in tourism marketing, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, XX tom, zeszyt 2, część 1, s. 209-229.
  8. Lorenc D. (2018). Aktualne tendencje w zarządzaniu marketingowym podmiotów branży usług turystycznych, Marketing i Rynek, nr 9, s. 525-537.
  9. Żyminkowska K., Lorenc D. (2017). Formy customer engagement na rynku usług turystycznych, Marketing i Rynek, nr 7, s. 828-842.
  10. Lorenc D. (2017). Zjawisko ekonomii współdzielenia w branży usług turystycznych, Marketing i Rynek, nr 7, s. 14-22.
  11. Lorenc D. (2016).  Polish Hotel Classification System Against the System of Hotelstars Union, International Journal Of Health Management And Tourısm, 1(2), s. 56-76.

©2024 Uniwersytet Bielsko-Bialski. Wszystkie prawa zastrzeżone. 

Zapisano