Studiuj blisko, praktycznie i za pasją!

Mgr Dorota Lorenc-Danel

Mgr Dorota Lorenc-Danel 

dorota_lorenc-218x300.webp

e-mail: dlorenc@ubb.edu.pl
pokój: B308A
tel.: +48 (33) 82-79-231

Terminy konsultacji: 

czwartki 10:00 – 10:50, B308A – proszę o wcześniejszy kontakt ​celem potwierdzenia spotkania

niedziele zjazdowe dla WZiT: 14:30 – 15:30 L135, proszę o wcześniejszy kontakt celem potwierdzenia spotkania

Informacje dla studentów:

Najnowsze publikacje: 

  1. Lorenc D. (2020). Media internetowe jako narzędzie marketingu w turystyce, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, Wyd. 2, 2020, s. 235-244.
  2. Lorenc D. (2019). Zarządzanie marketingowe [w:] G. Biesok, M. Jakubiec (red.), Współczesne koncepcje zarządzania, Wydawnictwo Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej, Bielsko – Biała 2019, s. 89-99.
  3. Lorenc D. (2019). Współdziałanie jako przejaw koncepcji Customer Engagement na przykładzie branży usług turystycznych [w:] K. Kukowska, M. Skiba, S. Skolik (red.), Współdziałanie i współdzielenie się w relacjach społecznych, gospodarczych i w zarządzaniu organizacjami   Politechnika Częstochowska, Częstochowa, s. 175-184.
  4. Żyminkowska K., Lorenc D. (2019). Customer engagement concept in tourism marketing, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, XX tom, zeszyt 2,     część 1, s. 209-229.
  5. Lorenc D. (2018). Aktualne tendencje w zarządzaniu marketingowym podmiotów branży usług turystycznych, Marketing i Rynek, nr 9, s. 525-537.
  6. Żyminkowska K., Lorenc D. (2017). Formy customer engagement na rynku usług turystycznych, Marketing i Rynek, nr 7, s. 828-842.
  7. Lorenc D. (2017). Zjawisko ekonomii współdzielenia w branży usług turystycznych, Marketing i Rynek, nr 7, s. 14-22.
  8. Lorenc D. (2016).  Polish Hotel Classification System Against the System of Hotelstars Union, International Journal Of Health Management And Tourısm, 1(2), s. 56-76.

©2024 Uniwersytet Bielsko-Bialski. Wszystkie prawa zastrzeżone. 

Zapisano