Studiuj blisko, praktycznie i za pasją!

Dr Honorata Howaniec

Dr Honorata Howaniec

honorata-howaniec-214x300.webp

e-mail: hhowaniec@ubb.edu.pl
pokój: B330
tel.: +48 (33) 82-79-333

Terminy konsultacji:

Informacje dla studentów:

Obszar badań naukowych:

  • marketing
  • zarządzanie marketingowe
  • zarządzanie marką
  • społeczna odpowiedzialność biznesu
  • konkurencyjność przedsiębiorstw
  • klastry

Prowadzone zajęcia dydaktyczne:

  • zarządzanie marką / brand management
  • zarządzanie produktem
  • zarządzanie wizerunkiem
  • negocjacje i techniki sprzedaży
  • społeczna odpowiedzialność biznesu
  • biznesplan
  • psychologia w zarządzaniu / psychology in management

Proponowane tematy prac dyplomowych:

  1. Kształtowanie wizerunki marki na przykładzie X
  2. Kształtowanie / ocena promocji wybranego przedsiębiorstwa / marki
  3. Kształtowanie (analiza) poszczególnych elementów promocji np. reklamy, promocji sprzedaży, sprzedaży osobistej.
  4. Social media jako element promocji przedsiębiorstwa / marki
  5. Employer branding jako nowoczesna forma budowania marki pracodawcy.
  6. Strategia CSR na przykładzie przedsiębiorstwa X
  7. Analiza dystrybucji / strategii dystrybucji wybranego przedsiębiorstwa
  8. Psychologiczne aspekty reklamy lub innych elementów promocji.
  9. Psychologiczne aspekty w zarządzaniu (np. dot. motywacji, komunikacji, rozwiązywania konfliktów itp.)
  10. Negocjacje jako sposób rozwiązywania konfliktów.

Najnowsze publikacje: 

  1. Howaniec H. (2021), Use of social media in developimg countries : internet and social media users in Poland. W: Innovation management and information technology impact on global economy in the era of pandemic : procedings of the 37th International Business Information Management Association Conference (IBIMA) ed. Khalid Soliman, USA, s. 3755-3767 (p-ISSN: 2767-9640, p-ISBN: 978-0-9998551-6-4).
  2. Mičieta B., Biňasová V., Kasajová M., Howaniec H. (2020), Business model canvas as a tool of manager 4.0 = Model biznesowy canvas jako narzedzie menedżera 4.0, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, tom 21, nr 1, s. 51-64 (p-ISSN: 1899-8658)
  3. Howaniec H., Lis M. (2020), Euroregions and local and regional development – local perceptions of cross-border cooperation and euroregions based on the Euroregion Beskydy, Sustainability, vol. 12, iss. 18, s. 1-21 (p-ISSN: 2071-1050).
  4. Howaniec H., Madyda A. (2019), Venture capital as an element of support policy of entrepreneurship in the V4 countries. Polish experiences. W: Academic entrepreneurship in international context : the Visegrad Countries’ perspective, ed. by Katarzyna Żyminkowska. Warszawa: PWN, s. 54-65 (p-ISBN: 978-83-01-20766-3).
  5. Howaniec H. (2019) Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości, Warszawa : CeDeWu, 282 s. (p-ISBN: 978-83-8102-265-1).
  6. Howaniec H. (2018) Economic opportunities and policy responses in a green growth strategy in V4 countries. W: Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác, Štefan Majtán a kolektív. Bratislava: Vydavatel’stvo EKONÓM, s. 443-454 (p-ISBN: 978-80-225-4536-5).
  7. Howaniec, H. (2018). Practice of CSR among polish enterprises – findings of research. W: red. Slavickova, P. Talasek T. Knowledge for Market Use 2018: Public Finanse in the Background of Sustainable Development. International Scientific Conference Proceedings. Olomouc: Polacky University Olomouc, s. 126-133 (ISBN 978-80-244-5392-7).
  8. Howaniec, H. (2018). Employer branding and responsibility for employees in CSR practices in Poland. Proceedings of the 2nd International Conference: Contemporary Issues in Theory and Practice of Management. Czestochowa University of Technology. Czestochowa: Czestochowa University of Technology. Faculty of Management, s. 133- 140 (ISBN 978-83-65951-12-0. ISNN 2544-8579).
  9. Wróblewski Ł., Howaniec H. (2018) New trends in consumer behaviour in the market of cultural services in Poland : implications for marketing, Cultural Management: Science and Education, vol. 2, no. 2, s. 67-83 (p-ISSN: 2512-6962).
  10. Howaniec H., Wróblewski Ł. (2018) Support of culture as a part of social responsibility of companies W: Cultural management : from theory to practice, eds.: Łukasz Wróblewski, Zdzisława Dacko-Pikiewicz, Jerry Liu. London : London Scientific, s. 155-169 (p-ISBN: 978-0-9954618-6-4).

Projekty dydaktyczne i inne:

  1. Howaniec H. (koordynator lokalny; uczelnia wiodąca: Akademia im. J. Długosza w Częstochowie): LifeLong Learning” – edukacja przez całe życie, Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej, PO KL Działanie 9.3 Upowszechnianie formalnego kształcenia ustawicznego w formach szkolnych, 2010.
  2. Howaniec H. (kierownik projektu): Bądź przedsiębiorczy, Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej, PO KL Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości, 2009-2011.
  3. Howaniec H. (kierownik projektu): Aktywne na rynku pracy, Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej, SPO RZL Działanie 1.6. Integracja i reintegracja zawodowa kobiet, 2006-2007.

©2024 Uniwersytet Bielsko-Bialski. Wszystkie prawa zastrzeżone. 

Zapisano