Studiuj blisko, praktycznie i za pasją!

Dr inż. Ewa Lipianin-Zontek

Dr inż. Ewa Lipianin-Zontek

lz-129x150.webp

Opiekun naukowy Studenckiego Koła Naukowego Turystyki.

e-mail: ezontek@ubb.edu.pl
pokój: B306
tel. (sekretariat): +48 (33) 82-79-335

Terminy konsultacji:

Informacje dla studentów:

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych do Studenckiego Koła Naukowego Turystki. . Pytania kierować na : ezontek@ubb.edu.pl

Obszar badań naukowych:

  • zarządzanie przedsiębiorstwem
  • marketing
  • zarządzanie w turystyce
  • strategie współpracy przedsiębiorstw

Prowadzone zajęcia dydaktyczne:

  • marketing
  • organizacja i zarządzanie
  • badania marketingowe
  • zarządzanie i planowanie marketingowe
  • marketing usług
  • instrumenty promocji
  • zarządzanie produktem
  • zarządzanie karierą zawodową

Proponowane tematy prac dyplomowych:

  1. Badania marketingowe w procesie powstawania firmy.
  2. Badania rynku.
  3. Działania marketingowe w turystyce/agroturystyce.
  4. Efektywność działań marketingowych na rynku.
  5. Event marketing jako przykład nowoczesnego narzędzia marketingu.
  6. Innowacje produktowe jako narzędzie marketingu.
  7. Kampanie reklamowe – tworzenie, prowadzenie, efektywność.
  8. Marka kraju jako istotny element dokonywania wyborów przez konsumentów.
  9. Marka w działalności podmiotu na przykładzie wybranych branż.
  10. Marketing miast.
  11. Marketing organizacji non-profit.
  12. Marketing partyzancki – na przykładzie polskich przedsiębiorstw.
  13. Marketing usług.
  14. Marketing-mix jako narzędzie oddziaływania na klientów indywidualnych.
  15. Marketingowa analiza rynku dóbr konsumpcyjnych na przykładzie przemysłu/rynku.
  16. Marketingowa rola opakowania.
  17. Marketingowa strategia kreowania turystycznego produktu regionu.
  18. Marketingowe aspekty kształtowania rynku usług w Polsce.
  19. Marketingowe aspekty kształtowania jakości oferty w przedsiębiorstwach usługowych.
  20. Marketingowe metody aktywizacji sprzedaży nowych świadczonych usług.
  21. Marketingowe strategie rozwoju usług.
  22. Marketingowe uwarunkowania konsumpcji w regionie.

Tematy prac uzgadniane są wspólnie ze studentem. Przyjmuje się także możliwość zgłoszenia przez studenta propozycji przez siebie sformułowanego tematu pracy.

 

Najnowsze publikacje:

  1. Lipianin-Zontek, E., Szewczyk, I., Zontek, Z., (2019). Franchise as the network form of cooperation in tourism in the V4 countries [in:] Academic entrepreneurship in international context : the Visegrad Countries’ perspective, ed. by Żyminkowska, K., Warszawa, PWN.
  2. Lipianin-Zontek, E., & Szewczyk ,I., (2018). Adjustment for elderly and disabled tourists in polish hotels-strength or weakness, New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences
    5, iss. 2. Web of Science; Punktacja MNiSW: 15.00
  3. Lipianin-Zontek, E., Szewczyk, I., Zontek, Z., (2018).Identification of modern amenities in accommodation services : analysis for Polish business tourism, New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences vol. 5, iss. 2. Web of Science; Punktacja MNiSW: 15.00
  4. Lipianin-Zontek, E., Szewczyk, I., Zontek, Z., (2018). Uwarunkowania współpracy franczyzowej w turystyce w Polsce i wybranych krajach UE, Marketing i Rynek nr 9. Punktacja MNiSW: 9.000
  5. Lipianin-Zontek, E. & Zontek, Z.,(2017). Co-operation between tourism enterprises as the source of new tourism product creation, [in:] 4th International Scientific Conference ToSEE – Tourism in Southern and Eastern Europe 2017 : tourism and creative industries: trends and challenges; Tourism in South East Europe ; vol. 4, Web of Science, Punktacja MNiSW: 15.00.
  6. Lipianin-Zontek, E. (2016). Coopetition as a Modern form of Co-operation Between Tourism Enterprises. Przedsiębiorczość i Zarządzanie2, cz. 1 Wykorzystanie zarządzania projektami w sektorze publicznym), 183-192
  7. Lipianin-Zontek, E. (2016). Znaczenie współpracy przedsiębiorstw turystycznych działających w ramach klastrów.Marketing i Rynek, (7 (CD)), 477-488
  8. Lipianin-Zontek, E. (2016). Adaptation of hotel establishments for business tourism in Poland. Ekonomiczne Problemy Turystyki, (4), 105-113
  9. Zontek, Z., & Lipianin-Zontek, E. (2012). Rola społeczeństwa informacyjnego w podejmowaniu działań innowacyjnych w przedsiębiorstwie. Współczesne Zarządzanie, (2), 113-120.
  10. Zontek, Z., & Lipianin-Zontek, E. (2012). Cooperation for development of tourism in the region as an example of an innovation strategy. Вісник Львівського університету. Серія: Міжнародні відносини, (29 (2)), 275-284.
  11. Lipianin-Zontek. & Zontek, Z. (2011). Strategies for development of tourism products in collaboration with tourism market entities [w:] Competition, ethics, management / ed. by Alojzy Z. Nowak, B. Glinka, P. Hensel, Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa.
  12. Lipianin-Zontek, E., & Zontek, Z. (2010). Zarządzanie relacjami z klientami ze szczególnym uwzględnieniem branży turystycznej. Zeszyty Naukowe. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 3(52), 102-122.

©2024 Uniwersytet Bielsko-Bialski. Wszystkie prawa zastrzeżone. 

Zapisano