Dynamiczne zmiany w otoczeniu oraz coraz większy poziom złożoności prowadzenia działalności biznesowej wymaga stosowania nowoczesnych koncepcji zarządzania. Wobec tych wymagań pojawia się zapotrzebowanie na rynku pracy na menedżerów, dysponujących odpowiednim zasobem wiedzy i umiejętności praktycznych do prowadzenia biznesu, umiejących elastycznie dostosować się do różnych obszarów funkcjonowania przedsiębiorstw i innych instytucji.
Absolwent potrafi wykorzystać narzędzia zarządzania marketingowego oraz instrumenty ekonomiczno-finansowe w zarządzaniu firmą (zarówno małą, średnią jak i dużą) oraz posługiwać się technikami organizatorskimi.
W trakcie kształcenia na tej specjalności, oprócz wykładów i ćwiczeń, na których stosowane są studia przypadków, przygotowywane są indywidualne lub grupowe projekty badawcze, dla rozwiązania określonych problemów, stosowane są także warsztaty, kreatywne dyskusje, a także gry menedżerskie. Organizowane są spotkania z praktykami oraz wyprawy naukowe krajowe i zagraniczne w ramach funkcjonujących kół naukowych.
DYPLOMOWANIE
Celem zgłoszenia tematu pracy dyplomowej, należy przesłać mailowo uzupełniony formularz zgłoszeniowy do Promotora (temat pracy dyplomowej musi być uzgodniony wcześniej z Promotorem).
©2024 Uniwersytet Bielsko-Bialski. Wszystkie prawa zastrzeżone.